fbpx

Nem sikerül leadnom a megrendelést a webáruházban, mit tegyek?

Leggyakrabban az alábbi problémák szoktak felmerülni, ami miatt nem tudnak vásárlóink rendelést leadni:

  1. Nem a legfrissebb böngésző verziót használják; kérjük frissítse böngészőjét.
  2. Nem fogadják el a sütiket az oldal alján; kérjük kattintson az Elfogadom gombra.
  3. A telefonszám formátuma  nem megfelelő; kérjük ilyen formában adja meg: +36701234567
  4. A számlázási / szállítási cím nem megfelelő; kérjük ilyen formában megadni: Nagy Tér 123.
  5. Törölje a böngésző gyorsítótárat az alábbi útmutatók alapján:
    1. Chrome asztali számítógépen
    2. Chrome okostelefonon
    3. Firefox
    4. Safari
    5. Microsoft Edge
  6. Használjon privát böngésző ablakot:
    1. Chrome
    2. Firefox
    3. Safari
    4. Microsoft Edge
  7. Kapcsolja ki a reklám blokkoló kiegészítőket, mint pl. AdBlock Plus, Ghostery, uBlock, AdBlocker stb.

Amennyiben így sem sikerül megrendelni, akkor kérjük, hogy írja meg a gallmed@gallmed.hu email címre az alábbi adatokat magyar vagy angol nyelven:

  • számlázási és postacímét
  • telefonszámát
  • melyik termékből hány darabot szeretne.

A rendelés feldolgozása után küldjük a csomagot, melyet a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával lehet kifizetni.

Ha mindezek nem megoldások az Ön számára, akkor javasoljuk, hogy vásároljon bármelyik magyar gyógyszertárban: Hol lehet beszerezni a GALLMET epesav kapszulát?

gallmet.hu
hu_HUMagyar