Leggyakrabban az alábbi problémák szoktak felmerülni, ami miatt nem tudnak vásárlóink rendelést leadni:
- Nem a legfrissebb böngésző verziót használják; kérjük frissítse böngészőjét.
- Nem fogadják el a sütiket az oldal alján; kérjük kattintson az Elfogadom gombra.
- A telefonszám formátuma nem megfelelő; kérjük ilyen formában adja meg: +36701234567
- A számlázási / szállítási cím nem megfelelő; kérjük ilyen formában megadni: Nagy Tér 123.
- Törölje a böngésző gyorsítótárat:
- Használjon privát böngésző ablakot:
- Kapcsolja ki a reklám blokkoló kiegészítőket, mint pl. AdBlock Plus, Ghostery, uBlock, AdBlocker stb.
Amennyiben így sem sikerül megrendelni, kérem írja meg a gallmed@gallmed.hu email címre számlázási és postacímét, telefonszámát és hogy melyik termékből hány darabot szeretne. A rendelés feldolgozása után küldjük a csomagot, melyet a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával lehet kifizetni.
Ha mindezek nem megoldások az Ön számára, akkor javasoljuk a gyógyszertári vásárlást: Hol lehet beszerezni a GALLMET epesav kapszulát?